....... ..يادنيا عيب كده؟.
........موال شعبى.....
يادنيا ليه الخير فيكى قل .. وليه العزيز كدا ينذل ..
ليه القلوب البيضه اسودت.. وكله عايز فى الكل يذل....؟
يادنيا عيب عيب كده .احنا مكناش بالشكل ده .
وكلله ليه .يادنياليه .. عن طريق الحق يضل ...
.يادنيا ايه ايه الحل؟.
........موال شعبى.....
يادنيا ليه الخير فيكى قل .. وليه العزيز كدا ينذل ..
ليه القلوب البيضه اسودت.. وكله عايز فى الكل يذل....؟
يادنيا عيب عيب كده .احنا مكناش بالشكل ده .
وكلله ليه .يادنياليه .. عن طريق الحق يضل ...
.يادنيا ايه ايه الحل؟.
كله بيلعب على كله .. كله بيدور على مصلحته ..
وخدنا ايه من دا كله .. غيروجع القلب وقلة راحته ...
.حب الناس للناس راح فين .. وليه العين ليها 2000 عين ..
.كله عمال بس يفكر ....... .. مصلحته فين يلأئيها اكتر ..
حتى لو هيدوس عالكل .&..
...
مابنرضاش ليه بالمأسوم .. ومبنسعاش ليه بدل النوم ..
كلله بيسرق مالتانى .. ويقول اعيشلى بأه كام يوم ..
زى غيرى ماهو عايش .. عيشه حلوه وزى الفل*.
وخدنا ايه من دا كله .. غيروجع القلب وقلة راحته ...
.حب الناس للناس راح فين .. وليه العين ليها 2000 عين ..
.كله عمال بس يفكر ....... .. مصلحته فين يلأئيها اكتر ..
حتى لو هيدوس عالكل .&..
...
مابنرضاش ليه بالمأسوم .. ومبنسعاش ليه بدل النوم ..
كلله بيسرق مالتانى .. ويقول اعيشلى بأه كام يوم ..
زى غيرى ماهو عايش .. عيشه حلوه وزى الفل*.
مش مهم الفلوس دى جبها منين .. ولا يصرفها فأيه ولا فين ..
اللى يهمه يكون احسن .. احسن يناس كده مالكل..
يا دنياعيب عيب كده .. احنا مكناش بالشكل ده ...
.كلله ليه يدنيا ليه .. عن طريق الحق يضل...؟..
.&&.
........
.......... تحياتى /على ابو المجد...
اللى يهمه يكون احسن .. احسن يناس كده مالكل..
يا دنياعيب عيب كده .. احنا مكناش بالشكل ده ...
.كلله ليه يدنيا ليه .. عن طريق الحق يضل...؟..
.&&.
........
.......... تحياتى /على ابو المجد...

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق