التعب
مفيش فايده
من الراحه وخلو البال
ياما ناس كتيره مرتاحه
بس ف.الموال
كله كلام عشان بكره
ولما يحصل نقول اتقال
شوف النحله لما تزن
ممكن يبقى ع.الفاضي
وإن صدق زنها تجيب أموال
حياتنا الحلوه بأدينا
لو عدى الصبح بالمال
اللي مش هتشوف سحنته
ولو حتى كان معاك جوال
لازم من تعب ياخد
من قوتك
علشان تتحسن الأحوال ...

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق