بصمة على اعتاب الحروف
مجلة
الأحد، 19 يوليو 2020
بقلم ... الشاعر / حربي علي / ... من روائعه /// عيب جدا ///
(عيب جدا)
عيب
تبقى لاجئ
عندنا
إنت (واحد) مننا
دا
إحنا
فلاحين
من الشرقية
وصعايدة من قنا
ياسوري
(يايمني)
ياليبي وحبيبي
مصر تسعنا. كلنا
حربي علي
شاعر السويس
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
رسالة أحدث
رسالة أقدم
الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق