إشتكي ...
---------
رح ييجي يوم ... وما يجيكي نوم
طول م انتي بحبي ح تشركي
دا البعد نار ... وفيه المرار
وإن حاولتي لمشاعري تحركي ؟..!!!
إتحملي ؟ .. !!!
يمكن أجرب .......
جوة ف مشاعري أرسمك
أو حتى أجرب مرة
........ وأهرب لداخل معبدك
خلّيني افكر ... أو حتى أقرر
أطلع سماكي .. أو إنتِ حتى تنزلي
عشمان فى شوقك
نفسي ف شروقك
عايزك ف مرة تهزي كياني
ومش عشاني
نفسي تهزي فى المشاعر وتزلزلي
أصل الحقيقة نفسي ف جديد
ومنك انتِ وأكون بيكي سعيد
فياإما تفهميني وتبقي النور لعيني
أو إنك تمنعيني ومن قلبي تعزّّلي
-----------------------------------------
المهندسين فى 15/1/2018
إشتكي ... كلماتي
هشام إبراهيم علي
الشهير : هشام على

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق