الثلاثاء، 22 سبتمبر 2020

بقلم ... الشاعر الأمير محمود

 نسيت أسمك

.................
اسف نسيت اسمك ومازلت
كلمة قلتها ازاى قدرت
نكرت بيها حبى وأعتذرت
وانا اللى بحبك ومازلت
قلبى أنجرح وطال السهاد
قلت أنسى الهوى مافاد
طيفك صحى الجراح وعاد
الألم زاد لقلبى وكسرت
مابقاش يوجعنى أى فراق
والألم يروح فى ثوانى
ولا بضايق مهما ضاق
ولا بسئل عاللى رمانى
نكر حبى وكمان ناسيه
حتى اسمى مافكرش فيه
الشوق أنا كنت بوصيه
يبعتلك سلامى لو قدرت
اكمنك انت ساكن فيه
قلبى اللى انت مجافيه
مهما نار هجرك تحرق فيا
دموع عينى راح تطفيه
جوايا عايش وملامسك
سامع سكوتك وهمسك
ماضيك بكرة وأمسك
مش هنسى أسمك ومازلت
.........
بقلم.الشاعر
الأمير _محمود

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق