نسيت أسمك
.................
اسف نسيت اسمك ومازلت
كلمة قلتها ازاى قدرت
نكرت بيها حبى وأعتذرت
وانا اللى بحبك ومازلت
قلبى أنجرح وطال السهاد
قلت أنسى الهوى مافاد
طيفك صحى الجراح وعاد
الألم زاد لقلبى وكسرت
مابقاش يوجعنى أى فراق
والألم يروح فى ثوانى
ولا بضايق مهما ضاق
ولا بسئل عاللى رمانى
نكر حبى وكمان ناسيه
حتى اسمى مافكرش فيه
الشوق أنا كنت بوصيه
يبعتلك سلامى لو قدرت

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق